Monday, December 13, 2010

LADY GAGA-ийн crazy fashion

LADY GAGA нэрээ анх Queen” хамтлагийн дуу "Radio Ga-Ga" дуунаас бодож олсон дуучин леди маань өөрийгөө *Би бодит амьдрал дээр даруухан. Бидний эргэн тойронд байдаг шоучин охидын нэг нь би биш. Би дива шиг харагдахын тулд их хичээдэг. Би гадаад дүр төрх болон байгаа байдалдаа байнга санаа зовниж байдаг. Миний өмсдөг хувцас этгээд сонин. Ямар нэгэн дүр үзүүлэх гэж ингэж хувцасладаггүй.Дуулж байгаа дуугаа өмсөж байгаа хувцсаараа илэрхийлэх гэж оролддог. Дуу болон харагдах байдал гэдэг чухал зүйл. Тайзан дээр “хувцаслахын тулд дуулдаг” гэж би хэлсэн нь зүгээр “дуу хөгжим бол бүх зүйл” гэдэг үгтэй зүйрлүүлж хэлсэн санаа юм* гэж тодорхойлжээ.Түүний этгээд гаж гэмээр хувцаснуудыг сонирхуулья.Манайд хэн 1н нь ингэж хонины махаар хувцаславал яаанаа.ккк























































No comments:

Post a Comment